Monday, March 27, 2017

Percutian ke Perth

28 oct -2 nov 2016 kami suami isteri bersama 2 org puteri dan seorang putera yg masih lg sdg membesar dalam kandungan telah selamat menerokai bumi Perth.


Pada kami Perth ada tempat yg mesra Public Transport..Sepanjang berada di sana kami menggunakan perkhidmatan bas awam dan train sahaja untuk ke mana-mana kecuali untuk ke Pinnacles dan Lancelin sand dunes shj kami menyewa kereta kerana tempatnya agak jauh dr bandar Perth.

Di sana kami menginap di Malaysian Hall Perth.Rasanya tempat ini adalah sangat selamat dan strategik untuk pelancong Malaysia bermalam dan sgt ekonomik.Bab makan pula kami banyak masak sendiri dan ada juga la mkn dalam sekali sehari kt restoran.

Semasa kami di sana adalah musim bunga dan suhunya agak sejuk dan menyenangkan.Pengalaman yg sangat bermakna buat kami suami isteri sbb first time travel tanpa guna agen main redah je dan kami berjaya mengharungi 5hari 4mlm malam di sana dengan jayanya memenuhi semua tempat2 yg kami nk lawati sebagaimana dirancang walaupun ada sikit berubah masa atau hari lawatan..Alhamdulilllah All is well..Anak2 pn seronok dapat jumpa dan bermain dgn kanggaroo ,main sand dunes..dan best dpt merasa tempat bergurun..😍Alhamdulillah!!


No comments:

Post a Comment

Followers