Monday, November 5, 2012

SYUKRAN & TAHNIAH !!!!


Akhir-akhir ini, asyik me`review` jer status2 sedih adik-adik kt FB..dalam diam sebenarnya saya rasa seolah-olah saya sebahagian daripada mereka..i feel the same ..becoz saya terlalu banyak menyibuk, menyemak dalam aktiviti-aktiviti kalian semua... sehinggakan mungkin menyebabkan kalian rasa tidak senang atau sebagainya..tetapi sepanjang saya bersama kalian saya dapat rasakan saya diterima dan dilayan dengan baik sekali..

Mula saya kenal dengan kalian ketika `KAMI` masih lagi berstatus tunang, di bulan Ramadhan di rumah Mirah..waktu itu saya masih malu-malu meow dengan kalian semua..
Sekarang `KAMI`  telah bergelar suami isteri..banyak saya termakan budi dengan kalian..

- selalu sangat menumpang rumah sewa (Khalilah, yana, fatimah,syakirah)
- pernah juga tumpang rumah sewa (ida, umi and da geng)
- pernah juga tumpang  sewa (Marziah ,Yana ngan lecturer)
- pernah juga tumpang sekaki join aktiviti kalian 
(Kadang2 saya tanya suami saya..am I disturbing ur friends?...dia selalu kata jangan fikir macam tu..walaupun hakikatnya saya sangat segan nak join kalian, tapi saya kena join juga,sbb time tu jer masa yang ada untuk `kami` berjumpa..masa dating kami yang selalu bertindan dengan jadual kalian..i`m really sorry,if i`m disturbing ur activities..tapi layan kalian yg baik sgt saya hargai..)


 









Kalau nak letak semua gambar,banyak sangat la..:P ini sahaja la sebagai kenang-kenangan..
Simpan semua kenangan indah dihati..La Tahzan adik-adikku..kerana yang didepan menanti dengan seribu harapan..ada yang bakal bertukar status..Zue Dahman yg sure la..yang len saya x sure.. :) selamat menumpuh alam baru..

Di masa hadapan juga menanti dengan pelbagai cerita yang mungkin lebih indah untuk dikongsikan..simpan semua kenangan ini dalam lipatan sejarah hidup ..sebelum menggeggam sebuah gelaran guru yang terbilang kelak..bersyukurlah kerna kalian terpilih diantara yang terpilih untuk menjadi guru pendidikan khas,kerana hanya  istimewa mampu mendidik yang teristimewa..tugas ini merupakan sesuatu tugas yang mulia yang perlu digalas dengan penuh ikhlas dan amanah.. :) 

Akhir kalam..Syukran atas segala jasa baik kalian..atas kesudian kalian menerima saya isteri Mohd Huzaifi bin Sulaiman sebagai salah seorang yang pernah mengisi ruang hidup kalian..Terima kasih kerana menjadi rakan yang terbaik buat suami saya :) hANYA ALLAH yang mampu membalasnya..Ukhuwwah fiLLAH abadan abada..insyaALLAH :)

Tahniah! kerna telah berjaya menamatkan 5tahun stengah dengan jayanya..selamat menempuh alam kerjaya yang lebih mencabar.. welcome to da club  ;)

~ sayonara`~

P/s: tq silentcrew banyak sponsor gambar..

5 comments:

  1. Untung ida ade kawan yang memahami kan.. Alhamdulillah..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kawan hubby sgt memahami..kdg2 xtahu nk berterima kasih macam mane..dah macam adik sdiri dah rasa... Alhmdulillah.. :)

      Delete
  2. IsnyaALLAH... moga pershabatan kita terjalin hingga ke syurga...

    ReplyDelete
  3. Ukhuwah fillah...;-) nnt anak sedara kami kuor bgtau

    ReplyDelete
  4. miss you so much sis. :'( bnyk sgt bnda nk share tp kita jauh. :(

    ReplyDelete

Followers