Tuesday, April 17, 2012

Hadiah Dari Langit :)

Subhanallah..Alhamdulillah..La ilahaillallah..Allahuakbar..
Hanya kata-kata pujian mampu disembahkan kepada yang maha Agung ..
Tiada daya,tiada kekuatan yang mampu hamba lakukan tanpa kekuasaanMU ya ALLAH..Semuanya milikMu ya ALLAH..

Memang sejak akhir-akhir ini,rasa sangat tidak enak badan+pening-pening+loya+berangin-angin jer...emosi sangat tidak stabil...tapi langsung tidak diduga akan mendapat rezki dariNya.

15-17 Mac 2012
Sempat pergi pulau Redang +Perhentian dengan geng ex- JPP IPIK  suami...Bayangkan masa banyak aktiviti lasak yang kami lakukan bersama..naik bot tu memang la melambung-lambung ala-ala naik rollercoaster..pastu masa ni asal lepas snorkling jer muntah-munta..ingat ke mabuk laut...rupanya waktunya kandungan dan berusia sebulan@4minggu...subhanallah..alhamdulillah..Engkau lindungi benih kami..
 
Then balik dari pulau..semakin hari semakin teruk rasa kondisi badan..xleh nk makan ,hilang selera..tap ingat ke mungkin sebab hormon xstabil kot..emosi plak xbetul jer..

6 April 2012
Sambut birthday kt sekolah jer..tapi terharu dengan hadiah dan kad ucapan dari murid-murid semuana xhenti-henti wish semoga ustazah cepat dapat anak..hanya mampu meng`aminkan dengan penuh penghayatan..

11 April 2012

Disebabkan malam sebelumya sangat tidak larat,jadi nekad nk buat UPT..Terperanjat ..kelu..mengigil tengok hasilnya.. POSITIF..Ya Allah..syukur Alhamdulillah ..tapi masih xpercaya.Then tanya kawan2 satu rumah menangis...terharu terkejut...entah la ..



13 April 2012
Pergi ngn suami check kt Klinik Afiah..Alhmdulillah .."Tahniah,puan Wan Nor da mengandung 8 minggu"..

Kami suami isteri tengok sesama sendiri...blur...terkesima..Doktor tu tany xgembira ke?Hooray?...

Sy jawab mestilah gembira..hanya mampu senyum :)


Ya Allah semuanya terserlah dengan penuh hikmah..setelah 1tahun 6 bulan  penantian yang disusuri dengan penuh kesabaran ..akhirnya dihadiahkan dengan cara yang cukup halus dan indah di bulan  kelahiranku..

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Segala pujian hanya pada MU...

3 comments:

  1. Congratulations kak :). So happy for you

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... :) Akhirnya ada juga rezeki yg Allah swt telah suratkn untuk kita... bersabar & yakin insyaAllah Allah swt akan khabarkan berita gembira buat kitaa... TAhniah Ieda...Jaga Kandungan Baik2 yer.. :)

    ReplyDelete

Followers